Форми розвитку учнів будуються на основі індивідуалізації і диференціації навчального процесу. Індивідуально-особистісна основа діяльності дозволяє задовольняти запити конкретних учнів, використовуючи потенціал їх можливостей.
Виділені наступні форми діяльності:
· індивідуальне навчання за програмами творчого розвитку;
· система творчих конкурсів, фестивалів, олімпіад;
· науково-практичні конференції та семінари.
Важливою умовою розвитку творчих здібностей є зміст програмного матеріалу, демонструє різні аспекти людської індивідуальності. В освітній процес включені діалогічні, дискусійні форми роботи, що сприяють розкриттю індивідуальності, формуванню професійних навичок особистості, розширенню арсеналу розумової техніки, багатством емоційно-чуттєвого світу.
Серед них:
· групова дискусія;
· форум;
· ділова бесіда;
· турніри;
· аукціон ідей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий