четверг, 4 декабря 2014 г.

Формування творчого потенціалу учнів в основі освітнього процесу

Форми розвитку учнів будуються на основі індивідуалізації і диференціації навчального процесу. Індивідуально-особистісна основа діяльності дозволяє задовольняти запити конкретних учнів, використовуючи потенціал їх можливостей.

Виділені наступні форми діяльності:

· індивідуальне навчання за програмами творчого розвитку;

· система творчих конкурсів, фестивалів, олімпіад;

· науково-практичні конференції та семінари.

Важливою умовою розвитку творчих здібностей є зміст програмного матеріалу, демонструє різні аспекти людської індивідуальності. В освітній процес включені діалогічні, дискусійні форми роботи, що сприяють розкриттю індивідуальності, формуванню професійних навичок особистості, розширенню арсеналу розумової техніки, багатством емоційно-чуттєвого світу.

Серед них:

· групова дискусія;

· форум;

· ділова бесіда;

· турніри;

· аукціон ідей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий