четверг, 4 декабря 2014 г.

Педагогічна майстерність як умова ефективності роботи з розвитку здібностей учнів.

Процес розвитку креативної особистості учня неможливий без активного, нестандартного мислячого педагога з розвиненим творчим потенціалом. Природна енергія учня, як правило, вимагає виходу, тому одне з завдань педагогів - організувати творчу діяльність, яка буде сприяти розвитку творчого потенціалу учня. Головною умовою вирішення цього завдання є реалізація педагогом власного творчого потенціалу, прояв творчої активності, тобто демонстрація зразка.

Розвиток творчих якостей учнів тісно пов'язане з зростанням і розвитком творчих можливостей самого майстра. Саме учні з високим інтелектом і творчими здібностями найбільше потребують «своєму» педагога.

Майстер виробничого навчання:

1. забезпечує повне та якісне виконання навчальної програми виробничого навчання навчальної групи та виробничої практики;

2. здійснює тематичне та виробниче планування;

3. готує, планує, проводить заняття в навчальних майстернях, лабораторіях.

Діяльність майстра виробничого навчання спрямована на розробку гнучких індивідуалізованих програм, створення теплої, емоційно-безпечної атмосфери в навчальній групі, виявлення поваги до індивідуальності учня, заохочення творчості та роботи уяви, стимулювання розумових процесів.

Рівень педагогічної компетентності майстра виробничого навчання значною мірою визначає якість підготовки учнів, майбутніх робітників сучасного виробництва: мобільних, конкурентоспроможних, готових до ефективної роботи.

Важливим напрямком в роботі майстрів виробничого навчання є створення умов для саморозвитку та самореалізації учнів, розкриття їх творчого потенціалу, що забезпечує здатність приймати нестандартні рішення, успішне просування в професійному та іншій сфері діяльності.

Майстри виробничого навчання активно беруть участь у різних конкурсах, семінарах, конференціях,...

· вимогливість;

· незалежність;

· енергійність;

· практичність;

· принциповість;

· комунікабельність;

· інтелігентність;

· конкурентоспроможність.

Не менш важливе значення відіграє висока ступінь творчої співпраці викладача і майстра виробничого навчання при проведенні тижня за фахом.

Метою цього заходу є сприяння професійному становленню особистості учнів,...

На уроках виробничого навчання має бути взаємне творчість майстра і учнів, а це насамперед сприяє виникненню між ними довіри, зацікавленості учня і його віри в успіх.

Для розвитку технічної творчості учнів у системі профтехосвіти необхідно:

1. Урізноманітнити форми і методи теоретичного та виробничого навчання.

2. Створити матеріально-технічну базу відповідає сучасним вимогам.

3. Активізувати пізнавальну активність учнів.

4. Формувати професійні вміння та навички учнів у період навчання та в позаурочний час.

Комментариев нет:

Отправить комментарий